Miroslav TIŠER
Bakalářská práce
Historický vývoj značky
Historical Development of the Brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se ve své teoretické části zabývá historickým vývojem obchodních značek společně s jejich vývojem grafickým. Ukazuje, jak historický vývoj přinutil obchodní společnosti vytvořit vlastní obchodní značky k ochraně před konkurencí. Zároveň tím získaly i nástroj k odlišení od konkurence. Popisuje se zde i postup budování značky a její hodnoty. V praktické části je popsán vývoj značek …víceAbstract:
This Bachelor Thesis in Its Theoretical Part Explains the Aspects of Historical Development of Trading Brands, along with the Development of Their Graphic Design. It Shows How the Historical Development of the Society and Industry Forced the Trading Companies to Create Their Own Brands to Protect Themselves Against the Competition. Along with This, They Have Obtained the Tool to Differentiate Themselves …víceKlíčová slova
Apple Microsoft positioning historie značka brand vztah zákazníků hodnota značky budování značky
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zveřejnit od: 24. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TIŠER, Miroslav. Historický vývoj značky. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Helena Briezstienská -
Využití řízení vztahu se zákazníkem k budování značky
Lenka MUCHOVÁ -
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Karolína Kaprová -
CRM jako nástroj budování vztahů se zákazníky
Jan Řízek -
Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí v oblasti e-commerce v ČR
Ottó Bartók -
Budování vztahu se zákazníky (CRM) v konkrétní organizaci
Anna Kerbachová