Třídní učitel a jeho kompetence k leadershipu – Monika Mikulčíková
Monika Mikulčíková
Bachelor's thesis
Třídní učitel a jeho kompetence k leadershipu
The classroom teacher and his leadership competencies
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem leadershipu a jeho spojitostí s rolemi a kompetencemi třídních učitelů na druhém stupni základní školy. Všeobecný vývoj společnosti klade požadavky na zdokonalování a inovaci vzdělávání, kde by měl být pedagogický leadership vnímán jako aktuální téma k jeho naplnění. Třídní učitelé a jejich agenda požaduje velké nároky, kterým se dá dostát právě díky leadership principům …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of leadership and its connecti-on to roles and competencies of class teachers at the lower secondary level of primary school. The general societal development places de-mands on the improvement and innovation of education, where peda-gogical leadership should be perceived as a current topic for its fulfill-ment. Class teachers and their agenda demand high standards …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nwc12/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Alena Bendová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Czech Language and Literature for Education / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
Theses on a related topic
-
Diagnostiky školní třídy z pohledu asistenta pedagoga: případová studie s prvky implementace do praxe
Marek Mynařík -
Případová studie žáků 5. ročníku ZŠ - mezi škádlením a šikanou
Natália Čiháková -
Mapování klimatu třídy pomocí deskové hry - případová studie
Lenka Gwoźdźová -
Adaptace žáků na přechod na střední školu: případová studie
Tomáš Gill -
Přechod žáků ze čtvrtého do pátého ročníku (případová studie)
Jana Havlíková -
Strategické cíle rozvoje celoživotního vzdělávání pedagogů základních a středních škol
Veronika Šimonová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková