Marketingová a vizuální komunikace Města Jesenice – Antonín Jumr
Antonín Jumr
Bakalářská práce
Marketingová a vizuální komunikace Města Jesenice
Marketing and visual communication of Jesenice
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou absence konzistentní marketingové a vizuální komunikace Města Jesenice, tedy státního subjektu, ležícího na okraji hlavního města Prahy. Na základě hluboké analýzy města a rozhovorů přímo s kronikářkou a radní města, stejně jako s marketingovým expertem, autor přichází na reálné potřeby a potíže, se kterými se město potýká. Cílem práce je tedy navrhnout …víceAbstract:
This bachelor thesis addresses the problem of inconsistent marketing and visual communication of Jesenice City, a state entity located in the outskirts of the capital city Prague. The theoretical part defines brand as a diferentiation tool, describes the forms of marketing communication and the preparation of an advertising campaign. The practical part analyzes the city with the tools described in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Jan Kolář
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva