Tereza Tkaczyková

Bakalářská práce

Marketing neziskové organizace

Marketing of non-profit organization
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem neziskové organizace NROS, celým názvem Nadace rozvoje občanské společnosti. Cílem práce sestavení efektivní komunikace NROS s cílovými skupinami. V první, tedy teoretické, části budou rozebírány pojmy marketing a marketingová komunikace. Dále zde bude vysvětlen pojem neziskový sektor, nadace a marketing neziskových organizací. V praktické části práce bude …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing of the non-profit organization NROS, the full name of the Civil Society Development Foundation. The aim of the thesis is to set up an effective communication of NROS with target groups. In the first, theoretical, part the concepts of marketing and marketing communication will be discussed. Furthermore, the concept of the non-profit sector, foundations and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Eliška Koubková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89915