Návrh strategického marketingového plánu stevbného podniku – Bc. Marek Cap
Bc. Marek Cap
Diplomová práce
Návrh strategického marketingového plánu stevbného podniku
A strategic marketing plan proposal for a building company
Abstract:
The aim of this thesis is to highlight the effectiveness of marketing planning and develop a marketing plan, which represents the new construction of apartments to potential klients. The thesis consists of three chapters. The first covers the theoretical backround of marketing planning and structure of marketing plan. The second chapter is characterised by VAHOSTAV – SK, Plc. and industry in which …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je zdôrazniť efektívnosť marketingového plánovania a vypracovať marketingový plán, ktorým predstavíme novú výstavbu bytov potenciálnym klientom. Diplomová práca pozostáva z troch kapitol. Prvá kapitola zahŕňa teoretické východiská marketingového plánovania a štruktúru marketingového plánu. V druhej kapitole je charakterizovaná spoločnosť VÁHOSTAV - SK, a.s. a odvetvie, v ktorom …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/rwndg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Radoslav Bajus, PhD.
- Oponent: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové plánovanie v komerčnej banke
Zuzana Tamášová -
Finančné plánovanie komunikačných kampaní
Ivana Domaníková -
Návrh marketingové strategie firmy
Ľubomír Gašpierik -
Podnikateľské plánovánie - špedičná spoločnosť
David Matulík -
Plánovanie a vyhodnocovanie reklamných kampaní v komerčnej banke
Marianna Bodnárová -
Strategická analýza firmy WERCHEM, spol. s r.o. ako východisko pre strategické plánovanie
Nina Kučeráková -
Podnikatelský plán (etické) marketingové společnosti
Matej Karaba -
Marketingový plán zemědělského podniku Farmy Hamouz
Monika Hamouzová