Bc. Marek Cap

Diplomová práce

Návrh strategického marketingového plánu stevbného podniku

A strategic marketing plan proposal for a building company
Abstract:
The aim of this thesis is to highlight the effectiveness of marketing planning and develop a marketing plan, which represents the new construction of apartments to potential klients. The thesis consists of three chapters. The first covers the theoretical backround of marketing planning and structure of marketing plan. The second chapter is characterised by VAHOSTAV – SK, Plc. and industry in which …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je zdôrazniť efektívnosť marketingového plánovania a vypracovať marketingový plán, ktorým predstavíme novú výstavbu bytov potenciálnym klientom. Diplomová práca pozostáva z troch kapitol. Prvá kapitola zahŕňa teoretické východiská marketingového plánovania a štruktúru marketingového plánu. V druhej kapitole je charakterizovaná spoločnosť VÁHOSTAV - SK, a.s. a odvetvie, v ktorom …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Radoslav Bajus, PhD.
  • Oponent: Ing. Stanislava Labancová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance