Využití podpůrných metod při edukaci žáků s mentálním a kombinovaným postižením v rehabilitačních třídách ZŠ speciální – Bc. Michal Petro
Bc. Michal Petro
Diplomová práce
Využití podpůrných metod při edukaci žáků s mentálním a kombinovaným postižením v rehabilitačních třídách ZŠ speciální
How to use supporting methods on education of pupils with mental and severe disabilities in special classrooms at elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá edukací dětí s těžkým postižením a kombinovanými vadami v rehabilitačních třídách ZŠ speciální s ohledem na využití podpůrných metod. Cílem diplomové práce je analýza edukačních možností osob s mentálním postižením a kombinovanými vadami vzdělávaných ve třídě s rehabilitačním vzdělávacím programem pomocné školy. Dílčím cílem teoretické části je uvedení do problematiky v oblasti …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the education of seriously handicapped children with combined defects in special classrooms at elementary schools. The aim of my diploma thesis is to analyse the possibilities of education of mentally disabled people and those with combined defects. I focussed on pupils with serious handicap and those disabled with more illnesses who are educated according to physiotherapy …víceKlíčová slova
Mentální retardace kombinované vady děti s těžkým postižením speciální škola vzdělávání vzdělávací program podpůrné metody metody práce bazální stimulace snoezelen. Mental disability combined defects seriously handicapped children special school education educational programme supporting methods working methods basic stimulation snoezelen.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r97pu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETRO, Michal. \textit{Využití podpůrných metod při edukaci žáků s mentálním a kombinovaným postižením v rehabilitačních třídách ZŠ speciální}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/t0lidt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Snoezelen jako podpora vzdělávání žáků s mentálním postižením v základní škole
David GRIGIER -
Možnosti využití konceptu Snoezelen při rozvoji psychosexuality žen s mentálním postižením v rámci skupinového programu Naslouchej si
Karolína TVARŮŽKOVÁ -
Sourozenecké vztahy v rodinách s dítětem s těžkým kombinovaným postižením
Natalie GÖDELOVÁ -
Možnosti využití terapie snoezelen, při práci s dětmi s těžkým a kombinovanýmpostižením
Radka Doležalová -
Online programy pro děti s těžkým chronickým onemocněním. Virtuální tábory organizové Nadací Bátor Tábor
Kristýna Trešlová -
Osobnost pedagoga při práci s dětmi s těžkým postižením
Kateřina Váňová -
Význam respitní péče pro rodiny s dětmi s těžkým zdravotním postižením
Klára Höslová -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ