Marko Malach

Bakalářská práce

Marketingová komunikace ve firmě Autoškola ELKO Znojmo s. r. o.

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Autoškola ELKO Znojmo s. r. o. Teoretická část popisuje marketingový mix – produkt, cena, místo, propagace. Dále je vysvětlena marketingová komunikace – komunikační mix, public relation. Nová média jsou další částí teoretického celku, jsou zde zmíněny metody viral marketingu a marketingové komunikace na facebooku. Marketingový výzkum je poslední …více
Abstract:
The Thesis is dealing with marketing communication of the Autoškola ELKO, s. r. o. company. The theorical part of thesis describe the marketing mix – product, price, placement, promotion. Next is analyze of marketing communication - communication mix and public relation. New media is the next part of the theoretical complex, there are explained the methods of viral marketing and marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor: http://theses.cz/id/t0mz3v/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu