Analýza vybraných složek marketingového mixu autoškoly Star – Lucie MARINČAKOVÁ
Lucie MARINČAKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza vybraných složek marketingového mixu autoškoly Star
Analysis of selected components of the marketing mix driving school Star
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza vybraných složek marketingového mixu autoškoly Star, která je také akreditované školicí středisko. Teoretické zakotvení je zaměřeno na analýzu prostředí a problematiku marketingového mixu v oblasti služeb. Praktická část se věnuje popisu vybraných nástrojů marketingového mixu autoškoly Star na základě informací poskytnuté majitelem a výsledků dotazníkového šetření …víceAbstract:
The theme of this thesis is an analysis of selected components of the marketing mix Star Driving School, which is also accredited training center. Theoretical ground is focused on the analysis of the environment and the issue of the marketing mix in services. The practical part describes the selected marketing mix Star Driving School, based on information provided by the owner and the survey results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARINČAKOVÁ, Lucie. \textit{Analýza vybraných složek marketingového mixu autoškoly Star}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/t13nk7/.
Jak správně citovat práci
MARINČAKOVÁ, Lucie. Analýza vybraných složek marketingového mixu autoškoly Star. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.
Zuzana Parfusová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Marketingový mix vybraného podniku
Martina KLEPLOVÁ -
Marketingový mix hotelu Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o.
Kristýna Kábrtová -
Marketingový mix konkrétního podniku
Eva Motlová -
Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem
Lucie FERKOVÁ -
Marketingový mix produktu Oltar
Klára Burdová -
Analýza marketingového mixu autoškoly
Kateřina Rozbořilová