Ludmila Jandačová

Bakalářská práce

Marketingový plán penzionu s restaurací

Marketing plan of a guesthouse with a restaurant
Anotace:
Cílem bakalářské práce je návrh marketingového plánu restaurace s penzionem na příští rok, který povede ke zlepšení marketingové komunikace podniku. V teoretické části jsou nejprve vysvětleny pojmy jako marketingový mix, marketingová komunikace a marketingový plán. Dále jsou popsána specifika marketingu služeb, ubytovacích a stravovacích služeb. Praktická část se nejprve zabývá analýzou mikro- a makrookolí …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose a marketing plan for the restaurant and guesthouse for the next year, which will lead to an improvement in the marketing communication of the company. In the theoretical part, the concepts such as marketing mix, marketing communication and marketing plan are first explained. Then the specifics of marketing services, accommodation and food services are described …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Lenka Stejskalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93782

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management