Bc. Silvie Pohořalová

Bakalářská práce

Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh

Promotion of new products in a selected company and their introduction to the market
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl analyzovat komunikační mix ve společnosti Pivovar Ferdinand, s. r. o., při zavádění nových výrobků na trh. Práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou část a aplikační část. Teoreticko-metodická část rozebírá základní pojmy marketingového komunikace, podrobně analyzuje nástroje komunikačního mixu a závěr teoretické části je věnovaný moderním trendům v marketingové …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the communication mix in the company Pivovar Ferdinand, s. r. o. during launching new product to the market. This bachelor thesis is divided into the theoretical and the application part. The theoretical part describes the basic concepts of marketing communication, analyses in detail the tools of the communication mix and the conclusion of the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma