Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh – Bc. Silvie Pohořalová
Bc. Silvie Pohořalová
Bakalářská práce
Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh
Promotion of new products in a selected company and their introduction to the market
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl analyzovat komunikační mix ve společnosti Pivovar Ferdinand, s. r. o., při zavádění nových výrobků na trh. Práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou část a aplikační část. Teoreticko-metodická část rozebírá základní pojmy marketingového komunikace, podrobně analyzuje nástroje komunikačního mixu a závěr teoretické části je věnovaný moderním trendům v marketingové …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the communication mix in the company Pivovar Ferdinand, s. r. o. during launching new product to the market. This bachelor thesis is divided into the theoretical and the application part. The theoretical part describes the basic concepts of marketing communication, analyses in detail the tools of the communication mix and the conclusion of the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/v8b3w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POHOŘALOVÁ, Silvie. \textit{Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/t17a9z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček