Lingvo-literární konference jako motivace v literární výuce na SŠ – Tereza BŮŽKOVÁ
Tereza BŮŽKOVÁ
Diplomová práce
Lingvo-literární konference jako motivace v literární výuce na SŠ
Linguistic-literary conference as motivation in high school literature tuition
Anotace:
Diplomová práce poukazuje na zásadní roli aktivizujících metod, zde konferenčních aktivit, v hodinách literární komunikace. Vyzdvihuje jejich motivační aspekty, práci se čtenářskými strategiemi a jejich rozvíjení, zdůrazňuje projektový charakter činností. Navrhuje několik aktivit zapojitelných do běžné výuky, které mohou kulminovat v meziškolní žákovskou konferenci.Abstract:
The diploma thesis points out a crucial role of activating methods, specifically conference activities, in the lessons of literary comunication. Motivation aspects, development of reading strategies, and project-oriented/aimed activities has been mostly accented here. The thesis proposes particular activities with a potential to culminate in an interschool conference which could be integrated in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Tomášek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BŮŽKOVÁ, Tereza. Lingvo-literární konference jako motivace v literární výuce na SŠ. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství základů společenských věd pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Využití projektového vyučování k rozvoji čtenářské gramotnosti žáků základní školy
Jana HYPLOVÁ -
Tvorba Petra Síse v projektovém vyučování na druhém stupni ZŠ
Veronika LÍVOVÁ -
Čtenářské strategie a práce s textem jako základ pro rozvoj emocionální inteligence dětí
Barbora Šorsáková -
Čtenářská gramotnost z pohledu učitele základní školy
Kateřina VALENTOVÁ -
Motivace zaměstnanců ve státním sektoru se zaměřením na nefinanční nástroje motivace
Lenka Ondřichová -
Motivace a angažovanost na pracovišti - Role finanční motivace v práci: výhody a nevýhody
Jakub Němeček -
Motivace ke studiu a výkonová motivace jako předpoklady úspěšnosti ve studiu
Tomáš Vašíček -
Motivace k podnikání - srovnání motivace studentů a podnikatelů
Štěpán Bazala