Systém speciálního školství – srovnání české a skotské právní úpravy – Mgr. Michal Čermák
Mgr. Michal Čermák
Diplomová práce
Systém speciálního školství – srovnání české a skotské právní úpravy
System of Special Education – Czech-Scottish Comparison of Law Regulation
Anotace:
Diplomová práce srovnává systém českého a skotského školství z pohledu správního práva. Je srovnán systém speciální péče se systémem přídatné podpory. Práce se zabývá právním vymezením subjektů speciálního školství a všímá si rovněž otázky povinnosti integrace handicapovaných žáků do hlavního vzdělávacího proudu.Abstract:
The thesis compares the Czech and the Scottish law framework of the point of view of administrative law. The system of special needs applied in the Czech Republic with the adittional support system used in Scotland is compared. There are described and compared subjects of the special education in the Czech Republic and Scottland. The thesis focuses also on the question of law command to integration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e23m4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2008
- Vedoucí: JUDr. Stanislav Kadečka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA