Linda Machová

Diplomová práce

Segmentace zákazníků cestovních kanceláří

Segmentation of clients of tour operators
Anotace:
Diplomová práce se zabývá segmentací českých klientů cestovních kanceláří. Práce je rozdělena do dvou hlavních kapitol: Teoreticko-metodologická část a Výsledky a diskuse. Cílem diplomové práce bylo představit segmentaci jako marketingový nástroj, jak z obecného pohledu, tak se zohledněním cestovního ruchu a cestovních kanceláří, a zejména pak odkrýt a blíže charakterizovat segmenty českých klientů …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the segmentation of Czech clients of tour operators. The diploma thesis is divided into two main chapters: Theoretical-methodological part and Results and discussion. The aim of the diploma thesis was to introduce segmentation as a marketing tool, both from a general point of view and considering tourism and tour operators, and especially discover and describe segments …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
  • Vedoucí: Markéta Kalábová
  • Oponent: Zdenka Petrů

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82412