Marketingové strategie Národní galerie v Praze a Puškinova muzea v Moskvě – Veronika Lobanova
Veronika Lobanova
Bakalářská práce
Marketingové strategie Národní galerie v Praze a Puškinova muzea v Moskvě
Marketing strategies of the National Gallery in Prague and the Pushkin museum in Moscow
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komparací marketingových nástrojů státních kulturních institucí. Předmětem zkoumání této práce je Národní galerie Praha a Puškinovo muzeum v Moskvě – to jsou dvě významné umělecké instituce a každá z nich ve svém státě působí velmi silně. Cílem této práce prozkoumat a porovnat jejich marketingové strategií a dat na závěr, pro zkoumání, z nich plynoucí doporučení. Zkoumaní …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the comparison of marketing tools. The subject of this work is the National Gallery in Prague and the Pushkin Museum in Moscow – these are two important art institutions and each of them operates very strongly in its own state and is at the international level. The aim of this work is to explore and compare their marketing strategies and data in conclusion, to examine …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 2. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80419
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedoucí: Anna Janištinová
- Oponent: Irena Tyslová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80419
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
Kristýna Schwarzová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka