Krátkodobé externí financování pohledávek z obchodních vztahů – Michal Šoustar
Michal Šoustar
Bakalářská práce
Krátkodobé externí financování pohledávek z obchodních vztahů
Short-term external financing of commercial relationship receivables
Anotace:
Šoustar, M. Krátkodobé externí financování pohledávek z obchodních vztahů. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Bakalářská práce je zaměřena na představení a zhodnocení nákladovosti služeb, které nabízejí financování jednotlivých krátkodobých pohledávek z obchodních vztahů, neboli nabízejí spot faktoring. V první části teoretického přehledu jsou nejprve zpracovány možnosti krátkodobého …víceAbstract:
Šoustar, M. Short-term external financing of commercial relationship receivables. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2020.The bachelor's thesis is focused on the introduction and evaluation of the cost of services that offer financing of individual short-term trade receivables, also known as spot factoring. The first part of the theoretical overview first deals with the possibilities of short …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Daniela Špirková, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Hospodářská politika a správa / Finance / Finanční management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík