Krátkodobé externí financování pohledávek z obchodních vztahů – Michal Šoustar
Michal Šoustar
Bachelor's thesis
Krátkodobé externí financování pohledávek z obchodních vztahů
Short-term external financing of commercial relationship receivables
Abstract:
Šoustar, M. Krátkodobé externí financování pohledávek z obchodních vztahů. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Bakalářská práce je zaměřena na představení a zhodnocení nákladovosti služeb, které nabízejí financování jednotlivých krátkodobých pohledávek z obchodních vztahů, neboli nabízejí spot faktoring. V první části teoretického přehledu jsou nejprve zpracovány možnosti krátkodobého …moreAbstract:
Šoustar, M. Short-term external financing of commercial relationship receivables. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2020.The bachelor's thesis is focused on the introduction and evaluation of the cost of services that offer financing of individual short-term trade receivables, also known as spot factoring. The first part of the theoretical overview first deals with the possibilities of short …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Daniela Špirková, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠOUSTAR, Michal. \textit{Krátkodobé externí financování pohledávek z~obchodních vztahů}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/t2ibdp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economic policy and administration / Finances / Financial Management
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík