Analýza propagačnej komunikácie neziskovej organizácie AIESEC – Ing. Erika Kováčová
Ing. Erika Kováčová
Diplomová práce
Analýza propagačnej komunikácie neziskovej organizácie AIESEC
Analysis of promotional communication of non-profit organization AIESEC
Abstract:
The thesis deals with the analysis of promotional activities of non-profit organization AIESEC Czech Republic, specifically its product Career Days – a job fair. The theoretical part involves literary sources dealing with issues of marketing communication and strategy. The practical part introduces AIESEC and its product Career Days. Subsequently the thesis shows a detailed analysis of marketing communication …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá analýzou propagačných aktivít neziskovej organizácie AIESEC Česká republika, konkrétne jej produktu Career Days - pracovného veľtrhu. Teoretická časť zahŕňa spracovanie poznatkov z literárnych zdrojov zaoberajúcich sa problematikou marketingovej komunikácie a stratégie. V praktickej časti je predstavená organizácia AIESEC a jej produkt Career Days. Následne je vypracovaná …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/juhy0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič