Ing. Erika Kováčová

Diplomová práce

Analýza propagačnej komunikácie neziskovej organizácie AIESEC

Analysis of promotional communication of non-profit organization AIESEC
Abstract:
The thesis deals with the analysis of promotional activities of non-profit organization AIESEC Czech Republic, specifically its product Career Days – a job fair. The theoretical part involves literary sources dealing with issues of marketing communication and strategy. The practical part introduces AIESEC and its product Career Days. Subsequently the thesis shows a detailed analysis of marketing communication …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá analýzou propagačných aktivít neziskovej organizácie AIESEC Česká republika, konkrétne jej produktu Career Days - pracovného veľtrhu. Teoretická časť zahŕňa spracovanie poznatkov z literárnych zdrojov zaoberajúcich sa problematikou marketingovej komunikácie a stratégie. V praktickej časti je predstavená organizácia AIESEC a jej produkt Career Days. Následne je vypracovaná …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace