Bc. Lenka Neuwirthová

Diplomová práce

Volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšeníkonkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o.

Selection and Use of Marketing Communication Tools to Increase competitiveness of WISTA Company
Anotace:
Tématem diplomové práce je volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o. Cílem práce je návrh řešení marketingové komunikace společnosti na základě provedených průzkumů konkurenčních firem. V rámci výzkumu práce se zjišťuje, jaký vliv má dočasná marketingová komunikace na zákazníky. Práce se v teoretické části zabývá rešerší odborných zdrojů. V …více
Abstract:
The theme of this diploma thesis is the selection and use of marketing communication tools to increase the competitiveness of company WISTA s.r.o. The aim of the thesis is to propo-se a solution of the marketing communication of the company based on conducted surveys of competing companies. In the framework of the research, it determines the influence of temporary marketing communication on customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Neuwirthová, Lenka. Volba a využití nástrojů marketingové komunikace ke zvýšeníkonkurenceschopnosti firmy WISTA s.r.o.. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe