Lucie Pospíšilová

Diplomová práce

CSR strategie jako součást marketingové komunikace

CSR Strategy as a Part of Marketing Communication
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout dlouhodobou lokální CSR strategii vybrané společnosti primárně zaměřenou na sociální pilíř a s důrazem na její komunikaci. Strategie společenské odpovědnosti je navržena na základě evaluace současných CSR aktivit, jednak z hlediska vhodnosti v rámci nového globálního CSR konceptu firmy a jednak z hlediska pohledu spotřebitelů a jejich vnímání značky vybrané firmy …více
Abstract:
The main goal of this diploma thesis is to propose a long-term CSR strategy for selected company, primarily focused on social pillar and putting emphasis on its communication. The CSR strategy is proposed based on evaluation of current company's CSR activities, concerning criteria of new global CSR concept of the company, as well as reflecting consumer's perspective and their perception of selected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 9. 2014
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Barbara Jelínková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/58637