CSR strategie jako součást marketingové komunikace – Lucie Pospíšilová
Lucie Pospíšilová
Diplomová práce
CSR strategie jako součást marketingové komunikace
CSR Strategy as a Part of Marketing Communication
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout dlouhodobou lokální CSR strategii vybrané společnosti primárně zaměřenou na sociální pilíř a s důrazem na její komunikaci. Strategie společenské odpovědnosti je navržena na základě evaluace současných CSR aktivit, jednak z hlediska vhodnosti v rámci nového globálního CSR konceptu firmy a jednak z hlediska pohledu spotřebitelů a jejich vnímání značky vybrané firmy …víceAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to propose a long-term CSR strategy for selected company, primarily focused on social pillar and putting emphasis on its communication. The CSR strategy is proposed based on evaluation of current company's CSR activities, concerning criteria of new global CSR concept of the company, as well as reflecting consumer's perspective and their perception of selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58637
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2014
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Barbara Jelínková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58637
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia