CSR strategie jako součást marketingové komunikace – Lucie Pospíšilová
Lucie Pospíšilová
Master's thesis
CSR strategie jako součást marketingové komunikace
CSR Strategy as a Part of Marketing Communication
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je navrhnout dlouhodobou lokální CSR strategii vybrané společnosti primárně zaměřenou na sociální pilíř a s důrazem na její komunikaci. Strategie společenské odpovědnosti je navržena na základě evaluace současných CSR aktivit, jednak z hlediska vhodnosti v rámci nového globálního CSR konceptu firmy a jednak z hlediska pohledu spotřebitelů a jejich vnímání značky vybrané firmy …viacAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to propose a long-term CSR strategy for selected company, primarily focused on social pillar and putting emphasis on its communication. The CSR strategy is proposed based on evaluation of current company's CSR activities, concerning criteria of new global CSR concept of the company, as well as reflecting consumer's perspective and their perception of selected …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58637
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2014
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Barbara Jelínková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58637
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić