Ing. Ivan Komlenović
Diplomová práce
Social media campaign
Social media campaign
Anotace:
The aim of the thesis is to develop a Facebook campaign for the Fulham FC which is a professional football association based in London, England. Literature review includes all relevant topics within marketing communication, communication campaign, social media marketing, social media campaign etc. For the purpose of the thesis the author conducted research based on the online survey that explores fan …víceAbstract:
The aim of the thesis is to develop a Facebook campaign for the Fulham FC which is a professional football association based in London, England. Literature review includes all relevant topics within marketing communication, communication campaign, social media marketing, social media campaign etc. For the purpose of the thesis the author conducted research based on the online survey that explores fan …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w4nw3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOMLENOVIĆ, Ivan. \textit{Social media campaign} [online].
Brno, 2020 [cit. 2021-03-02]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/t39lbo/>.
Diplomová práce.
Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta.
Vedoucí práce doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.)
Práce na příbuzné téma
-
The Essential elements for creating a successful social media campaign
Karina Faizova -
New types of media and its influence on the marketing Campaign
Alonso Jan Hilgert Dongo Soria -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Media Marketing on Facebook and Its Contribution to Sports Brands
Taim Alachkar -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika