Marketingová strategie rozvoje hokejového klubu – Lukáš Pella
Lukáš Pella
Bakalářská práce
Marketingová strategie rozvoje hokejového klubu
Marketing Strategy of Advancement of a Hockey Club
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami se specifickým zaměřením na oblast služeb a komunikace. Teoretická část práce je věnována sportu a sportovnímu marketingu, jehož nedílnou součástí je sponzoring a reklama. Praktická část je zaměřena na hokejový klub HK Krnov, zde je popsána jeho sportovní činnost. Bakalářská práce obsahuje analýzu mládežnického hokeje v klubu. Na základě této analýzy …víceAbstract:
The bacalor thesis is about marketing activities with specified area of services and communication.The theoretical part of thesis is about sport and sport marketing, which is an inseparable part of sponzoring and advertising. Practical part of the disertation is talking about hockey club HK Krnov, there is described his sporting activity. The bacalor thesis included analysis of youth hockey in this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91604
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: Jaroslav Stolařík
- Oponent: Jiří Lalák
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová