Daniel Procházka

Bakalářská práce

Vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí

The Impact of Building an E-shop Brand on its Performance in a Digital Environment
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí. Pro účely této práce byl vybrán e-shop Našeobchody.cz, se kterým autor práce na tvorbě digitální komunikace spolupracuje. Teoretická část se zabývá pojmy z digitální komunikace, e-commerce a brandbuildingu, které slouží k porozumění druhé částí této práce. V rámci praktické části je značka Našeobchody.cz …více
Abstract:
The bachelor thesis topic is the influence of building an e-shop brand on its performance in a digital environment. For this work, the e-shop Našeobchody.cz was chosen, with which the author of the thesis cooperates in the creation of digital communication. The theoretical part deals with digital communication concepts, e-commerce and brand-building, which help understand the second part of this work …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Procházka, Daniel. Vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace