Koncept společenské odpovědnosti firem v ČR na příkladu vybrané společnosti – Sandra Kolářová
Sandra Kolářová
Bakalářská práce
Koncept společenské odpovědnosti firem v ČR na příkladu vybrané společnosti
Corporate Social Responsibility in the Czech Republic and an Appraisal of the CSR Concept in a Selected Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je představit koncept společensky odpovědného podnikání (CSR) v České republice, popsat a zhodnotit odpovědné aktivity v konkrétní vybrané společnosti. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje představení konceptu společensky odpovědného podnikání, základních oblastí, přínosů a možných rizik spojených s implementací konceptu. Dále je věnován …víceAbstract:
The main goal of this Bachelor Thesis is to introduce the concept of Corporate Social Responsibility (CSR) in the Czech Republic, describe and appraise responsible activities in a selected company. The Bachelor Thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part contains an introduction of CSR, CSR focus areas, benefits and possible risks connected with implementation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36949
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Zuzana Džbánková
- Oponent: Jana Soukupová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36949
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia