Tomáš KUČERA

Bakalářská práce

Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy

Increase the targeted visit rate of the online store using PPC advertisements
Anotace:
Bakalářská práce "Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy" se zabývá internetovou reklamou, konkrétně návrhem, správou, optimalizací a měřením výkonnosti reklamních PPC kampaní v prostředí českého internetu. Teoretická část vymezuje zařazení PPC reklamy do aktivit v rámci propagace na Internetu, popisuje platné principy fungování PPC reklamy, její historii, rozebírá jednotlivé …více
Abstract:
The bachelor thesis "Increase the targeted visit rate of the online store using PPC advertisements" deals with online advertising, specifically the design, management, optimization and measurement of the efficiency of the PPC advertising campaigns in the Czech internet environment. The theoretical part is about PPC advertising included in online promotion, describes the current principles of the PPC …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Helena Michajlovská

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUČERA, Tomáš. Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická