Bc. Jana Christelová Lamerová

Master's thesis

Společenská odpovědnost jako motiv spotřebního chování zákazníků

Corporate social responsibility as a motive of contumer’s consumer behavior
Abstract:
Práce se zabývá společenskou odpovědností firem - konceptem CSR. V teoretické části je uveden vývoj konceptu, jsou vymezeny jeho specifika, charakteristiky, hlavní oblasti působení – ekonomická, sociální, environmentální. Jsou zde charakterizovány CSR aktivity vůči jednotlivým skupinám zainteresovaných osob a definován postup při jejich implementaci do praxe podniku. V praktické části práce je analyzována …more
Abstract:
The Thesis deals with Corporate Social Responsibility - CSR concept. In the theoretical part is given the development of a koncept, defined its specifics, the characteristics, the main areas of operation - economic, social, environmental. There are characterized CSR activities towards particular groups of stakeholders and defined how to implement them in practice. In the practical part of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní