Komparácia vybraných nástrojov marketingovej komunikácie bánk – Bc. Veronika Víťazová
Bc. Veronika Víťazová
Bakalářská práce
Komparácia vybraných nástrojov marketingovej komunikácie bánk
Comparison of Selected Bank Marketing Communication Tools
Abstract:
Bachelor thesis focuses on specific marketing communication tools applied in selected banks. First chapter defines the term "marketing" as well as the individual marketing communication tools. Second chapter recognizes the specific marketing communication tools applied in "Slovenská sporitelňa a.s." and "Všeobecná uverová banka a.s.". These information about the banks are compared. The questionnaire …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zameriava na vybrané nástroje marketingovej komunikácie aplikované vo vybraných bankách. Prvá kapitola definuje marketing a jednotlivé nástroje marketingovej komunikácie. Druhá kapitola skúma vybrané nástroje marketingovej komunikácie v podmienkach Slovenskej sporiteľne, a.s. a Všeobecnej úverovej banky a.s.. Získané informácie o uvedených bankách sú porovnané. Vyhodnotené sú tiež …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/l2etf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia vo franchisingu - výber optimálnej komunikačnej stratégie, resp. mixu
Angelika Škorníková -
Marketingová komunikácia značky Persil
Martina Matysová -
Marketingová komunikácia Parfumérie DOUGLAS
Alexandra Tóthová -
Marketingová komunikácia vybranej spoločnosti v segmente hračiek
Karin Pavúrová -
Marketingová komunikácia medzinárodného festivalu "Praha srdce národov"
Alexandra Štefanisková -
Marketingová komunikácia značky Louis Vuitton
Alexandra Gojdičová