Sales promotion aktivity a jejich aplikace ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. – Iveta Kučerová
Iveta Kučerová
Bakalářská práce
Sales promotion aktivity a jejich aplikace ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.
Sales promotions and their use in T-Mobile Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce mapuje teoretické základy problematiky sales promotion, coby součástí marketingové a komerční komunikace. Tyto teoretické základy dále aplikuje v praktické části na příkladu společnosti T-Mobile. Práce také hodnotí vánoční kampaň T-Mobile, při které bylo využito nástrojů sales promotion. Toto zhodnocení je podloženo vlastním průzkumem a jeho analýzou. Výsledky z vlastního průzkumu …víceAbstract:
This bachelor thesis describes the theoretical basics of sales promotion as part of marketing and commercial communications in general and in particular as applied in the practical example of T-Mobile. The work also evaluates T-Mobile's Christmas campaign and its use sales promotion tools. This assessment is based on my own research and analysis, the results of which are compared to T-Mobile's own …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25704
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Martin Schejbal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25704
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová