Iveta Kučerová

Bakalářská práce

Sales promotion aktivity a jejich aplikace ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.

Sales promotions and their use in T-Mobile Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce mapuje teoretické základy problematiky sales promotion, coby součástí marketingové a komerční komunikace. Tyto teoretické základy dále aplikuje v praktické části na příkladu společnosti T-Mobile. Práce také hodnotí vánoční kampaň T-Mobile, při které bylo využito nástrojů sales promotion. Toto zhodnocení je podloženo vlastním průzkumem a jeho analýzou. Výsledky z vlastního průzkumu …více
Abstract:
This bachelor thesis describes the theoretical basics of sales promotion as part of marketing and commercial communications in general and in particular as applied in the practical example of T-Mobile. The work also evaluates T-Mobile's Christmas campaign and its use sales promotion tools. This assessment is based on my own research and analysis, the results of which are compared to T-Mobile's own …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Martin Schejbal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25704