Dana MICHELFEITOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu firmy Magnolia OB/GYN

Analysis of a marketing mix at Magnolia OB/GYN Company
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám popisem a analýzou marketingového mixu firmy Magnolia OB/GYN. Navrhuji doporučení, která povedou k jeho zlepšení. Další část mé analytické části byla věnována SWOT analýze a mým návrhům na vylepšení současné situace. Na závěr byl proveden marketingový výzkum spokojenosti pacientek se službami pomocí do-tazníkového šetření.
Abstract:
My bachelor thesis is focused on a description and an analysis of a marketing mix at Mag-nolia OB/GYN Company. I suggest recommendations which will lead to improving the present marketing mix. The next part of my thesis describes SWOT analysis and my sug-gestions for improving the present situation. In the end, I conduct a marketing research on how customers are satisfied with the present services …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2007
Identifikátor: 2534

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
  • Vedoucí: MUDr. Helena Kirkpatrick

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MICHELFEITOVÁ, Dana. Analýza marketingového mixu firmy Magnolia OB/GYN. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing

Práce na příbuzné téma

Všechny práce