Projekt celotáborové hry "Pirátská truhla" – Bc. Gabriela PRCHALOVÁ
Bc. Gabriela PRCHALOVÁ
Master's thesis
Projekt celotáborové hry "Pirátská truhla"
Full - board game - the main focus of the childrens camp
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je vypracování projektu celotáborové hry "Pirátská truhla" pro 42 dětí školního věku v rozsahu 9. dní. Dílčími cíli v teoretické rovině jsou charakteristiky základních pojmů souvisejících s danou problematikou: volný čas, mladší a starší školní věk jeho herní schopnosti, hra, tábor a objasnění pojmu celotáborová hra. Praktickou část tvoří samotný projekt celotáborové hry …moreAbstract:
The main aim of the thesis is to create a project of a summer-camp game "Pirátská truhla" ("Pirate's Coffer") for 42 school-age children in nine days. Partial goals in the theoretical level are the characteristics of the elementary terms related to the issue: leisure time, younger and older school age and its gaming skills, play, summer camp and clarification of the concept of a whole game. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2019
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2019
- Supervisor: Mgr. Pavla Vyhnálková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PRCHALOVÁ, Gabriela. Projekt celotáborové hry "Pirátská truhla". Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights