Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy – Dáša Michlová
Dáša Michlová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anotácia:
Cílem bakalářské práce bylo posoudit marketingovou komunikaci malých a středních podniků v oblasti poskytování služeb na spotřebitelských trzích v oboru květinářství, v době před pandemií koronaviru, a v jejím průběhu. S pomocí řízeného polostrukturovaného osobního rozhovoru, strukturovaného dotazníku, obsahové analýzy interních dokumentů a obsahové analýzy elektronických platforem byla marketingová …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to assess the marketing communication of small and medium enterprises in the provision of services in consumer markets in the field of floristry, in the period before the coronavirus pandemic, and during it. With the help of a controlled semi-structured personal interview, a structured questionnaire, content analysis of internal documents and content analysis of electronic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ueg9a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
- Vedúci: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jakub Hořický
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Business Economics / Business Economics
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová