Dáša Michlová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy

Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo posoudit marketingovou komunikaci malých a středních podniků v oblasti poskytování služeb na spotřebitelských trzích v oboru květinářství, v době před pandemií koronaviru, a v jejím průběhu. S pomocí řízeného polostrukturovaného osobního rozhovoru, strukturovaného dotazníku, obsahové analýzy interních dokumentů a obsahové analýzy elektronických platforem byla marketingová …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis was to assess the marketing communication of small and medium enterprises in the provision of services in consumer markets in the field of floristry, in the period before the coronavirus pandemic, and during it. With the help of a controlled semi-structured personal interview, a structured questionnaire, content analysis of internal documents and content analysis of electronic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jakub Hořický

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika