Bc. Jan Kružík

Master's thesis

Marketingová komunikace vybrané společnosti

Marketing communication of selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je zmapování marketingové komunikace vybrané společnosti a následné vytvoření návrhů vedoucích ke zlepšení činnosti v dané oblasti. Teoretická část obsahuje výtah z odborné literatury na dané téma. Analýza je v praktické části podpořena dotazníkovým šetřením, které je zaměřeno na zjišťování vnímání marketingové komunikace zákazníky, strukturovaným rozhovorem se zástupcem společnosti …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze marketing communication of selected company and then propose solutions that could help to improve this problematics. The theoretical part contains an excerpt from the literature of the topic. The analysis in the practical part is supported by a questionnaire survey, which is focused on determining the perception of marketing communication by customers, a structured …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné