Bc. Jan Kružík

Diplomová práce

Marketingová komunikace vybrané společnosti

Marketing communication of selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je zmapování marketingové komunikace vybrané společnosti a následné vytvoření návrhů vedoucích ke zlepšení činnosti v dané oblasti. Teoretická část obsahuje výtah z odborné literatury na dané téma. Analýza je v praktické části podpořena dotazníkovým šetřením, které je zaměřeno na zjišťování vnímání marketingové komunikace zákazníky, strukturovaným rozhovorem se zástupcem společnosti …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze marketing communication of selected company and then propose solutions that could help to improve this problematics. The theoretical part contains an excerpt from the literature of the topic. The analysis in the practical part is supported by a questionnaire survey, which is focused on determining the perception of marketing communication by customers, a structured …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/mw483/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management