Marketingová komunikace vybrané společnosti – Bc. Jan Kružík
Bc. Jan Kružík
Diplomová práce
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Marketing communication of selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je zmapování marketingové komunikace vybrané společnosti a následné vytvoření návrhů vedoucích ke zlepšení činnosti v dané oblasti. Teoretická část obsahuje výtah z odborné literatury na dané téma. Analýza je v praktické části podpořena dotazníkovým šetřením, které je zaměřeno na zjišťování vnímání marketingové komunikace zákazníky, strukturovaným rozhovorem se zástupcem společnosti …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze marketing communication of selected company and then propose solutions that could help to improve this problematics. The theoretical part contains an excerpt from the literature of the topic. The analysis in the practical part is supported by a questionnaire survey, which is focused on determining the perception of marketing communication by customers, a structured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/mw483/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova