Analýza systémových řešení v rámci prevence šikany – Kateřina JARMAROVÁ
Kateřina JARMAROVÁ
Bakalářská práce
Analýza systémových řešení v rámci prevence šikany
Analysis of system solutions for the prevention of bullying
Anotace:
Tato práce má formu přehledové studie, která si klade za cíl v teoretické části analyzovat fenomén šikany jako formy sociálně patologického jednání ve vztahu k jeho výskytu v základním školství. Analyzuje formy a projevy šikany, její aktéry a rovněž legislativní normy regulující tuto oblast včetně Minimálního preventivního programu jako základní regulační a preventivní normy školy. V praktické části …víceAbstract:
This work takes the form of a review study, which aims at the theoretical analysis of the phenomenon of bullying as a form of socially pathological behavior in relation to its occurrence in primary education. Analyzes forms and manifestations of bullying, its actors and a legislative norms regulating this area, including the Minimum preventive program as a basic preventive and regulatory standards …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2014
Zveřejnit od: 28. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JARMAROVÁ, Kateřina. Analýza systémových řešení v rámci prevence šikany. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 3. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika - prevence a resocializace
Práce na příbuzné téma
-
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová -
Minimální preventivní program vybraného sociálně patologického jevu u žáků s mentálním postižením a sociálním znevýhodněním
Jana Macáková -
Preventivní a reedukační program u dětí v dětském domově se školou
Simona Petrášková -
PEER program jako forma prevence vzniku sociálně patologických jevů na Gymnáziu a SOŠPg Čáslav
Roman Bechyně -
Minimální preventivní program
Milena Juříková -
Minimální preventivní program na základní škole a speciálních zařízeních
Marta Valentová -
Minimální preventivní program pro základní školy
Kateřina Círová -
Sociálně patologické jevy na pracovišti s právním důsledky
Lukáš Horáček