Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace ve společnosti OMAX Holding s.r.o. – Bc. David Mareš, DiS.
Bc. David Mareš, DiS.
Master's thesis
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace ve společnosti OMAX Holding s.r.o.
Application of trendy marketing communication tools at OMAX Holding s.r.o. company
Abstract:
Předmětem této práce je problematika uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v konkrétní firmě. Cílem práce bude na základě provedených analýz vyhodnotit efektivitu stávajících online marketingových nástrojů firmy OMAX Holding s.r.o. Navrhnout doporučení a identifikovat synergické efekty jednotlivých nástrojů, které povedou ke zvýšení prodejů a atraktivity ve vnímání značky. Práce je …moreAbstract:
The subject of this thesis is the application of trendy marketing communication tools in a specific company. The aim of the thesis will be to evaluate the effectiveness of the existing online marketing tools of OMAX Holding s.r.o. To propose recommendations and identify synergistic effects of each tool that will lead to increased sales and attractiveness in brand perception. The thesis is divided into …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lvayw/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Oskar Crnadak
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAREŠ, David. \textit{Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace ve společnosti OMAX Holding s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2024. Available from: https://theses.cz/id/t6ge13/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingové řízení firmy v závislosti na výrobkovém portfoliu
Martin Janoušek -
Využití umělé inteligence v marketingu
Eva Němcová -
Nástroje umělé inteligence v digitální marketingové komunikaci
Richard Samohel -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Pavla Hladečková -
Optimalizace online marketingu ve společnosti DHL Express, s.r.o.
Michal Vyčesaný