Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace ve společnosti OMAX Holding s.r.o. – Bc. David Mareš, DiS.
Bc. David Mareš, DiS.
Diplomová práce
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace ve společnosti OMAX Holding s.r.o.
Application of trendy marketing communication tools at OMAX Holding s.r.o. company
Anotace:
Předmětem této práce je problematika uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v konkrétní firmě. Cílem práce bude na základě provedených analýz vyhodnotit efektivitu stávajících online marketingových nástrojů firmy OMAX Holding s.r.o. Navrhnout doporučení a identifikovat synergické efekty jednotlivých nástrojů, které povedou ke zvýšení prodejů a atraktivity ve vnímání značky. Práce je …víceAbstract:
The subject of this thesis is the application of trendy marketing communication tools in a specific company. The aim of the thesis will be to evaluate the effectiveness of the existing online marketing tools of OMAX Holding s.r.o. To propose recommendations and identify synergistic effects of each tool that will lead to increased sales and attractiveness in brand perception. The thesis is divided into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lvayw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Oskar Crnadak
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové řízení firmy v závislosti na výrobkovém portfoliu
Martin Janoušek -
Využití umělé inteligence v marketingu
Eva Němcová -
Nástroje umělé inteligence v digitální marketingové komunikaci
Richard Samohel -
Vnímání umělé inteligence v marketingové komunikaci
Huong Giang Nguyenová -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Pavla Hladečková