Chování a preference spotřebitele na trhu s kosmetikou – Bc. Dagmar Šimberová
Bc. Dagmar Šimberová
Diplomová práce
Chování a preference spotřebitele na trhu s kosmetikou
Consumer's behaviour and his preferences on the market of cosmetics
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza chování a preferencí spotřebitelů na trhu s kosmetikou. Teoretická část se zabývá popsáním typů spotřebitelů, nákupním chováním a druhy trhů. V praktické části díky poznatkům z teoretické části bude popsáno chování a preference spotřebitele na trhu s kosmetikou a navrhnuto doporučení pro společnost FAnn parfumerie a.s.Abstract:
The subject of this thesis is to analyze the behavior and preferences of consumers in the cosmetics market. The theoretical part describing the types of consumer shopping behavior and types of markets. In the practical part on its knowledge of the theoretical part describes the behavior and preferences of consumers in the market for cosmetics and suggested recommendations for company FAnn perfumery …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/v9dll/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Oldřich Svoboda
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
Denisa Čechová -
Chování a preference spotřebitele na trhu pufovaných výrobků
Stanislav Koryčánek -
Vliv globalizované produkce potravin na chuťové preference spotřebitele
Martin Kulich -
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Jana Stavělová -
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Dominika Polanská -
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Eva Soušková -
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Soňa Zipfelová -
Chování a preference spotřebitelů na trhu s biokosmetikou v ČR
Klára Šťastná