Vliv reklamy na zákazníka v kontextu marketingu podniku Moje Kávová Hvězda – Veronika Matějková
Veronika Matějková
Bakalářská práce
Vliv reklamy na zákazníka v kontextu marketingu podniku Moje Kávová Hvězda
The impact of advertising on a customer in the context of a marketing of the company Moje Kávová Hvězda
Anotace:
Matějková, V. Vliv reklamy na zákazníka v kontextu marketingu podniku Moje Kávová hvězda. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017.Cílem této práce je identifikovat cílovou skupinu zákazníků brněnské kavárny Moje Kávová Hvězda a zjistit, jak daná skupina vnímá image tohoto podniku, reklamu a jaké jsou její potřeby a na základě výsledků následně navrhnout opatření, která by mohla přispět …víceAbstract:
Matějková, V. The impact of advertising on a customer in the context of a marketing of the company Moje Kávová Hvězda. Bachelor thesis. Brno: Mendel university in Brno, 2017.The goal of the thesis is to identify a target group of customers of the cafe Moje Kávová Hvězda in Brno and find out how its customers perceive company's image, advertisement and what are their needs. There are measures suggested …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jana Dundelová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva