Kladení otázek jako efektivní strategie ke zlepšení čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka – Alexandra Juhosová
Alexandra Juhosová
Master's thesis
Kladení otázek jako efektivní strategie ke zlepšení čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka
Questioning as an effective strategy for improving reading comprehension in EFL classes
Abstract:
The aim of this thesis was to verify the hypothesis that using appropriately chosen, formulated and sequenced questions that fit particular learning situations can involve the learners into the reading process effectively and help them better understand a text. The project was designed and afterwards administered to eighth grade pupils of the English classes at the elementary school of Kynšperk nad …moreAbstract:
Cílem této práce bylo ověřit hypotézu, že pomocí vhodně zvolené, vhodně formulované a zároveň vhodně zařazené otázky, která odpovídá konkrétní výukové situaci, mohou být žáci efektivněji zapojeni do procesu čtení a zároveň tak lépe porozumět textu. Projekt byl navržen a následně testován v osmém ročníku základní školy v Kynšperku nad Ohří během hodin anglického jazyka. Projekt se skládal ze tří různých …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2012
- Supervisor: PaedDr. Zuzana Šaffková, CSc., M.A.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JUHOSOVÁ, Alexandra. \textit{Kladení otázek jako efektivní strategie ke zlepšení čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Sciences, Humanities and Education. 2012. Available from: https://theses.cz/id/t78269/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Juhosová, Alexandra. Kladení otázek jako efektivní strategie ke zlepšení čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka. Liberec, 2012. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / občanská nauka-anglický jazyk
Theses on a related topic
-
Aplikace Bloomovy taxonomie ve tvorbě geografických učebních úloh na 1. stupni ZŠ
Žaneta HEJNOVÁ -
Využití revidované Bloomovy taxonomie pro rozvoj HOCS (Higher Order Cognitive Skills - kognitivních úrovní vyššího řádu) v ekonomickém vzdělávání
Dana Kolářová -
Didaktické hry ve výuce zeměpisu cílené na vyšší úrovně kognitivních cílů Bloomovy taxonomie
Kateřina JANDOVÁ -
Evaluace očekávaných výstupů 3.etapy vzdělávacího oboru přírodopis s využitím Bloomovy taxonomie
Zdeňka PETROVÁ -
Výuka elementárního čtení metodou Sfumato v expoziční fázi
Miroslava Pavlíčková -
Výuka čtení žáků s dyslexií ve 2. a 3. ročníku základních škol v hlavním vzdělávacím proudu
František Pažourek -
Výuka počátečního čtení a psaní u žáků s poruchami autistického spektra
Petra Hrabučáková -
Přístupy k výuce čtení v prvním období základního vzdělávání v České republice a Anglii
Jana Kotoučková