Sandra Tomoriová
Bachelor's thesis
Podniková kultura ve ŠKODA AUTO a. s.
Corporate Culture in the ŠKODA AUTO a. s.
Abstract:
Bakalářská práce na téma "Podniková kultura ve ŠKODA AUTO a. s." analyzuje současný stav podnikové kultury ve společnosti ŠKODA AUTO a. s. a porovnává ho s mou vlastní definicí "Simply Clever" podnikové kultury určenou pro tuto společnost, jež v současné době teprve vzniká, s cílem navrhnout taková doporučení, která povedou ke zlepšení stávající úrovně podnikové kultury ve společnosti ŠKODA AUTO a …moreAbstract:
This bachelor thesis called "Corporate Culture in the ŠKODA AUTO a. s." is focused on analysing a current situation of the corporate culture in the ŠKODA AUTO a. s. It compares it with my own definition of the "Simply Clever" corporate culture determined for this company which is nowadays developing. The aim is to suggest recommendations that will lead to the better level of the corporate culture in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32052
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2012
- Supervisor: Ivan Nový
- Reader: Martina Chládová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32052
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov -
Corporate Internal Communication - SharePoint and document sharing platform
Klára Foltýnová -
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
Analýza vlivu podnikové kultury na rozhodování a rozvoj firmy Lafarge
Tereza Sečkárová -
Komunikace při utváření podnikové identity
Veronika Kostolná -
Komunikace při utváření podnikové identity
Kamila Dolejšová -
Komunikace při utváření podnikové identity
Iva Kobrová -
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
Ondřej Drápalík