Albert Kincl

Master's thesis

Analýza marketingové komunikační strategie společnosti Alza a.s.

Analysis of the Marketing Communication Strategy of the company Alza a.s.
Abstract:
Diplomová práce v úvodní části specifikuje teoretická východiska a principy komunikačních nástrojů a představuje stěžejní zásady efektivního fungování marketingové komunikace. V návaznosti na teoretické poznatky konkretizuje komunikační strategii společnosti Alza.cz a.s., která je v čele eCommerce pro Českou a Slovenskou republiku. Za přispění hloubkového rozhovoru s marketingovým vedením tato práce …more
Abstract:
In the introductory part, the diploma thesis specifies the theoretical basis and the principles of the communication tools and presents the fundamental principles of effective functioning of marketing communication. Following the theoretical knowledge, the thesis specifies in detail the communication strategy of Alza.cz a.s., which is the lead company of eCommerce of the Czech and Slovak Republic. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 1. 2020
  • Supervisor: Radek Tahal
  • Reader: Dagmar Borovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78784