Ondřej Podlešák
Master's thesis
Strategie organizace
Strategy of an organisation
Abstract:
Cílem diplomové práce je stanovení dílčí strategie organizace pro společnost Centrum finanční gramotnosti, o.s.. Strategie musí respektovat udržení či vytvoření konkurenční výhody. Strategie je formulována na základně externí a interní analýzy podniku. Externí analýzu tvoří analýza okolí podniku a dále analýza konkurenčního prostředí. Byly využity PEST analýza a Porterova 5F. V rámci interní analýzy …moreAbstract:
The main goal of this thesis is to propose partial strategy of company named Centrum financni gramotnosti. The strategy must respect keeping or generating of competitive advantage. It is formed on basis of internal and external analysis. External analysis is divided into analysing environment and competition. PEST analysis and Porter's 5F analysis were used. Internal analysis covers the company's resources …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47145
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2015
- Supervisor: František Kovář
- Reader: Jan Král
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47145
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Marketingová strategie neziskové organizace "Kapka naděje"
David Görner -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Tomáš Kolomazník -
Zhodnocení a návrh fundraisingové strategie neziskové organizace JA Czech
Karolína Jahodová -
PR strategie neziskové organizace NAUTIS zaměřena na individuální dárce
Kateřina Neumannová -
Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF
Markéta Váňová -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné Integrační Centrum z.s.
Lucie Seková