Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Jevišovice – Ing. Šárka PAVELKOVÁ
Ing. Šárka PAVELKOVÁ
Master's thesis
Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Jevišovice
Project of Using the Tools of Marketing Mix to Improve the Image of Primary School Jevišovice
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá projektem využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image Základní školy Jevišovice. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje neziskový sektor, marketing školy, prostředí školy, image a nástroje marketingového mixu ve školství. Praktická část obsahuje představení organizace, analýzy a výzkum současného stavu image. Hlavní část představuje …viacAbstract:
This master thesis deals with the project of using the tools of marketing mix to improve the image of primary school Jevišovice. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes a non-profit sector, school marketing, school environment, image and tools of marketing mix at schools. The practical part includes introduction of the organization given, analysis and the marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
14776
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVELKOVÁ, Šárka. \textit{Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Jevišovice}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/t82pcv/.
Jak správně citovat práci
PAVELKOVÁ, Šárka. Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Jevišovice. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková