Ing. Šárka PAVELKOVÁ

Master's thesis

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Jevišovice

Project of Using the Tools of Marketing Mix to Improve the Image of Primary School Jevišovice
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá projektem využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image Základní školy Jevišovice. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje neziskový sektor, marketing školy, prostředí školy, image a nástroje marketingového mixu ve školství. Praktická část obsahuje představení organizace, analýzy a výzkum současného stavu image. Hlavní část představuje …viac
Abstract:
This master thesis deals with the project of using the tools of marketing mix to improve the image of primary school Jevišovice. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes a non-profit sector, school marketing, school environment, image and tools of marketing mix at schools. The practical part includes introduction of the organization given, analysis and the marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor: 14776

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
  • Vedúci: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAVELKOVÁ, Šárka. Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Jevišovice. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing